Najpierw należy sobie uświadomić jak ważną funkcję pełni internet w życiu wszystkich ludzi. W ciągu ostatnich lat internet okazał się najbardziej opłacalnym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Także promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują wielkie pieniądze w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych czy w reklamy w Google AdWords.

Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również nadmienić, że nawet 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Więc jak być widocznym w Google?

Ponad 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://drive.google.com/drive/folders/1sz6bkiscws4pU7X_cONv7WMA5GQpIGWH . Statystyki mówią, że aż 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyników i nawet 51% użytkowników klika jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszystkie ruchy, które mają na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę www. Stale podlegające zmianom algorytmy Google muszą być wciąż monitorowane tak, żeby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Po pierwsze trzeba wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby usunąć wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania mające na celu promocję strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak istotne?

Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Biznes 2022

Brak komentarzy

Zostaw komentarz